.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز طرح سالم سازی دریا در گیلان

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان از آغاز طرح سالم سازی دریا در استان خبر داد.
غلامعلی رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با شروع فصل تابستان از امروز فعالیت طرح های سالم سازی دریا در گیلان آغاز شد تا مردم با آسودگی بیشتری از دریا بهره مند شوند.

وی همچنین با اشاره به اینکه 48 طرح سالم سازی دریا در گیلان آغاز به کارکرده است، اظهارداشت: دراین طرح ها خدمات رفاهی و تفریحی مهیا شده تا مسافران به لحاظ تهیه مواد خوراکی، آشامیدنی، اقامت و کمک های اولیه با مشکلی مواجه نشوند.

معاون استاندار گیلان گفت: از این طرح ها 22 طرح زیر نظر فرمانداری ها و شهرداری های گیلان و 26 طرح نیز با مدیریت سازمان ها و نهادهای خدماتی اداره می شود.

وی افزود: برای اجرای بهتر طرح های سالم سازی دریا در این استان دو هزار و 100 ناجی غریق، همیارپلیس، نیروی انتظامی و امدادگر هلال احمر مشارکت دارند.

رضوانی گفت: با شروع فصل تابستان 600 هزار نفر از ناجیان غریق در 300 منطقه خطرآفرین سواحل دریای خزر در گیلان و 450 نفر دیگر نیز درطرح های سالم سازی دریا مستقرشدند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری و یا به افراد حادثه دیده کمک کنند.

استان گیلان 277 کیلومتر نوار ساحلی دارد که همه ساله بیش از دو میلیون نفر از مسافران و شهروندان گیلانی از دریا استفاده می کنند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.